Vytautas Magnus University
Aprašymas

Mokymų metu dalyviai išmoks ir atras būdus kaip sudėlioti vizualinius elementus, kad savo pranešimą papasakotumėte kaip istoriją, auditorija išsineštų reikiamą žinutę ir vizualiai elementai nebūtų tik iliustracijos, o padėtų komunikuoti su žmonėmis. Išklausę mokymų kursą gebėsite suprasti kaip: kurti vaizdus socialiniams tinklams bei kaip juos naudoti tikslingai, pristatyti savo vykdomą veiklą ar organizaciją (įmonę). išsiaiškinti savo auditoriją ir jos poreikius (ar interesus) bei išlaikyti dėmesį, susidėlioti kalbėjimo su auditorija planą – strategiją.

REGISTRACIJA
  • photo
    Registruokitės į laukiančiųjų sąrašą.
  • photo
    Mokymų pradžia – 2025 m. kovo mėnesį!
  • photo
    Mokymai – nuotoliniai.
  • photo
    Mokymosi programos trukmė: 81 akad. val.
  • photo
    Išduodamas mokymų baigimo pažymėjimas.
  • photo
    Vietų skaičius ribotas.
Mokymosi struktūra

Mokymai „Vizualinė komunikacija ir įtraukaus dizaino principai: kaip padaryti, kad vizualai būtų ne tik iliustracijos, bet padėtų perteikti pagrindinę mintį!“ skirti supažindinti dalyvius su pagrindiniais vizualinės komunikacijos ir įtraukaus dizaino principais bei padėti pradėti lavinti praktinius įgūdžius, siekiant efektyviau juos taikyti. Dalyviai bus supažindinti su klasikinių ir moderniųjų komunikacijos modelių nauda kasdienėje komunikacijoje, ypač akcentuojant, kad pranešimas gali būti ne tik oficiali prezentacija. Dalyviai gaus praktinių pavyzdžių ir patarimų, kaip efektyviai integruoti vizualinius produktus (paveikslėlius, vaizdo įrašus ir kt.) į pranešimus, kad jie perteiktų žinutę, taip pat aptars turinio ir formos paradoksą. Praktinių užsiėmimų metu bus demonstruojama, kaip sukurti stiliaus knygą (angl. brandbook) iš spalvų derinių, kaip naudotis šablonais („Canva“) ir išvengti vizualinių klaidų. Be to, dalyviai mokysis kurti vizualinį pasakojimą, užkoduoti žinutes ir adaptuoti vizualinius formatus socialiniams tinklams, siekiant prasmingo jų panaudojimo.


Mokymų temos:


 Semiotika vizualinėje komunikacijoje.

Įsigilinimas kas yra semiotika ir kaip bei kur ją naudoti kuriant vizualus. Kaip koduoti ir dekoduoti komunikacines žinutes sukurtas vaizdais.


 Vizualinės komunikacijos kontekstas ir raiška.

Kas yra vizualinė komunikacija ir kaip kurti jos paveikius bei kokybiškus produktus. Pristatomi modeliai, kurie supažindina su žmonių bendravimo struktūra ir ypatybėmis. Jų dėka galime pamatyti pokytį ir nuspėti auditorijos poreikius. Šiandieninio medijų lauko ir vartotojų (auditorijos) analizė, kad būtų galima tikslingai pritaikyti kuriamus vizualinius produktus.


 Vizualinės komunikacijos priemonės.

Pažintis su vizualinės komunikacijos kūrimo priemonėmis ir jų derinimo bei naudojimo principais („matematika“). Metodo kaip kurti pasakojimą naudojant vizualus praktinis perpratimas.


 Po mokymų programos, dalyviai gebės:


  1. Pristatyti ir suprasti klasikinius bei moderniuosius komunikacijos modelius, įvertinant jų naudą kasdienėje komunikacijoje ir suvokiant, kad pranešimas gali būti ne tik oficiali prezentacija;
  2. Paaiškinti informacijos apytakos sistemą šiuolaikinėje visuomenėje ir įtinklintos visuomenės bruožų svarbą kuriant pranešimus;
  3. Integruoti vizualinės komunikacijos produktus (paveikslėlius, vaizdo įrašus ir kt.) į pranešimus, kad jie padėtų perteikti žinutę ir mintį;
  4. Kurti stiliaus knygą (angl. brandbook) iš spalvų derinio, taip pat mokėti naudotis šablonais („Canva“) ir išvengti vizualinių klaidų;
  5. Adaptuoti vizualius formatus socialiniams tinklams ir juos prasmingai panaudoti praktikoje.


 Mokymosi programos trukmė: 81 akad. val.

 Praktinio darbo trukmė: 44 akad. val.

 Teorinio darbo trukmė: 10 akad. val.

 Savarankiško darbo trukmė: 27 akad. val.

 Mokymai – nuotoliniai.

 Tikslinė grupė. Mokymai skirti organizacijų ir verslo atstovams, komunikacijos specialistams ir visiems, kurie nori tobulinti savo vizualinės komunikacijos ir įtraukaus dizaino įgūdžius. Šie mokymai taip pat bus naudingi tiems, kurie siekia efektyviau perteikti informaciją, kurti patrauklius pranešimus ir vizualizuoti savo mintis šiuolaikinėje komunikacijos aplinkoje.

 Finansavimas. Mokymų programa vykdoma Kursuok.lt. Užsiregistravę į mokymus Jūs gausite naujausią informaciją, kai bus paskelbtos mokymų datos ir atidaryta galimybė registruotis Kursuok.lt.


Mokymų kaina asmeniui 500 eurų. Kiekvienas dalyvis turi galimybę gauti valstybės finansavimą per kursuok.lt. Užsiregistravę Jūs pirmieji gausite informaciją, kai mokymų programos bus paskelbtos ir galėsite registruotis.


Taikomas specialus pasiūlymas organizacijoms, jeigu šių mokymų norėtumėte tik savo darbuotojų grupei.

Susisiekite su VDU PKVC mokymų organizatore Gintare Milče el. paštu: gintare.milce@vdu.lt arba telefonu: +370 691 12719.

Lektoriai

Vizualinės komunikacijos specialistė.

VDU PMDF Viešosios komunikacijos katedros dėstytoja

ir Romo Sakadolskio medijų laboratorijos koordinatorė.

Atsiliepimai