Vytautas Magnus University
Aprašymas

Mokymų metu lektorė atvers galimybes pažinti įvairius(Generatyvinio) DI ir neuromarketingo įrankius ir platformas, parodys jų praktines panaudojimo galimybes.

  • photo
    2024 m. balandžio 10–11 d. 9.00–16.00 val.
  • photo
    Kontaktiniai mokymai. VDU Botanikos sodo konferencijų salė, Ž. E. Žilibero g. 4, Kaunas
  • photo
    Skirti verslo atstovams
  • photo
    Išduodami sertifikatai
  • photo
    Skirti profesinėms kompetencijoms tobulinti
  • photo
    Nemokami
Mokymosi struktūra

 Trumpas aprašymas. Mokymai ypatingai naudingi tiems, kurie jau išklausė pirmąją jų dalį (bet registruotis kviečiame ir tuos, kurie nedalyvavo pirmoje dalyje). Pagrindinis dėmesys bus sutelkiamas į realius įrankius/platformas ir dirbama su jais praktiškai. Bus aptarti konkretūs tyrimų, darbo užduočių perskirstymo organizacijose sprendimai, vartotojų ir DI, rinkos atvejų bei etikos pavyzdžiai.


Mokymus sudarys dvi dalys:

 

  • Pirmoji diena bus skirta pagilinti žinias apie neuromarketingo principus bei kaip juos atpažinti realiuose kontekstuose – virtualioje aplinkoje (socialinė žiniasklaida, internetinės svetainės), fizinėse pardavimo vietose. Bus dirbama su žvilgsnio sekimo/emocijų matavimo įrangos rezultatais, integruojant kitus duomenis. Taip pat bus aptariamos naujausios neuromarketingo tyrimų kryptys, neuromarketingo ir DI įrankiai, kurie buvo aptarti kovo mėnesį Los Andžele (JAV) vykusiame Neuromarketingo forume.

 

  • Antrąją dieną aptarsime dabartines tendencijas ir sutelksime didžiausią dėmesį į konkrečius skaitmeninius (generatyvinio) DI įrankius verslui bei praktinį darbą su jais. Be to, bus aptariamas darbas su DI kaip bendrakūros intelektas “co-intelligence”. Pademonstruosime Meta Ray Ban akinius bei aptarsime naujausius jo panaudojimo versle pavyzdžius. 


  • Visų mokymų metu bus taikomos mini „apšilimo“ veiklos pagal skandinavišką mokymų tradiciją ir darbas grupėse pagal amerikietišką mokymosi strategiją, kad būtų galimybė ne tik daugiau išmokti bet ir susipažinti su kolegomis ir užmegzti ryšius.


Tikslinė grupė: Verslo sektoriaus atstovai.

Plėtojami gebėjimaiSkaitmeninių kompetencijų tobulinimas.

Trukmė16 akademinių valandų (balandžio 10–11 d. 9.00–16.00 val.)

Vieta. Kontaktiniu būdu, VDU Botanikos sodo konferencijų salė, Ž. E. Žilibero g. 4, Kaunas.

Veiklos forma – mokymai.

Pažymėjimas išduodamas išdalyvavus ne mažiau kaip 70 % mokymų laiko. 


Užsiregistravę dalyviai informaciją apie susitikimą gaus likus 2 d. d. iki mokymų. Kilus klausimams prašome kreiptis mokymosi.akademija@vdu.lt.

Mokymų metu gali būti fotografuojama/filmuojama.


Lektoriai

Mokymų lektorė – neuromarketingo ekspertė, docentė praktikė Eglė Vaičiukynaitė.

KTU Ekonomikos ir vadybos fakulteto dėstytoja ir Skaitmeninių transformacijų centro neuromarketingo specialistė.

„Neuromarketingo ir dirbtinio intelekto“ laboratorijos bendraįkūrėja ir vadovė.

Jos mokslinių interesų sritys: vartotojų socialumas ir jo įgalinimas,

emocijų raiška vartotojų elgsenoje informacinių ir ryšio technologijų plėtros kontekste.

Atsiliepimai