Vytautas Magnus University
Aprašymas

Mokymų metu lektorė suteiks galimybę pažinti įvairius DI, neuromarketingo įrankius ir platformas, parodys jų praktines panaudojimo galimybes.


  • photo
    2024 m. sausio 17–18 d. 9.00–16.00 val. Vietų nebėra.
  • photo
    Kontaktiniai mokymai. VDU, K. Donelaičio g. 52, 213 aud.
  • photo
    Skirti verslo atstovams
  • photo
    Išduodami sertifikatai
  • photo
    Skirti profesinėms kompetencijoms tobulinti
  • photo
    Nemokami
Mokymosi struktūra

 Trumpas aprašymas. Mokymų dalyviai bus ne tik supažindinami su naujausia generatyvinio dirbtinio intelekto ir neuromarketingo įrankių klasifikacija bei jų nauda verslui, bet ir bus sudarytos galimybės juos išbandyti. O „vyšnia ant torto“ pranešėja vadina galimybę pačiam analizuoti ne tik verslo finansinius rodiklius, bet taip pat įsivertinti asmens ar organizacijos prekės ženklo komunikacijos efektyvumą, pasitelkiant neuromarketingo skaitmeninius įrankius. Mokymų metu bus aptariami pagrindiniai neuromarketingo principai, kurie svarbūs versle tiek tradicinėje, tiek virtualioje aplinkoje. O naujausi (generatyvinio) dirbtinio intelekto ir neuromarketingo įrankiai/platformos bus išbandyti atliekant įvairias verslo užduotis – žinučių vizualo ar teksto sukūrimo bei jų testavimo, X prekių pardavimų prognozavimo ir kitas užduotis.


Tikslinė grupė: Verslo sektoriaus atstovai.

Plėtojami gebėjimaiSkaitmeninių kompetencijų tobulinimas.

Trukmė16 akademinių valandų.

Vieta. Kontaktiniu būdu VDU, K. Donelaičio g. 52, 213 aud., Kaune.

Veiklos forma – mokymai.

Pažymėjimas išduodamas išdalyvavus ne mažiau kaip 70 % mokymų laiko. 


Užsiregistravę dalyviai informaciją apie susitikimą gaus likus 2 d. d. iki mokymų. Kilus klausimams prašome kreiptis mokymosi.akademija@vdu.lt.



Lektoriai

Mokymų lektorė – neuromarketingo ekspertė, docentė praktikė Eglė Vaičiukynaitė.

KTU Ekonomikos ir vadybos fakulteto dėstytoja ir Skaitmeninių transformacijų centro neuromarketingo specialistė.

„Neuromarketingo ir dirbtinio intelekto“ laboratorijos bendraįkūrėja ir vadovė.

Jos mokslinių interesų sritys: vartotojų socialumas ir jo įgalinimas,

emocijų raiška vartotojų elgsenoje informacinių ir ryšio technologijų plėtros kontekste.

Atsiliepimai